×
Tchibo bruger cookies for at kunne give dig den bedst mulige shoppingoplevelse. Når du besøger vores website, accepterer du brugen af cookies. Få mere at vide
Luk

Returnering

Kan du ikke lide artiklen eller er størrelsen forkert? Ønsker du at returnere artiklen? Vi garanterer 30 dages returret. De købte varer kan returneres uden angivelse af årsag og du får dine penge retur. Nærmere oplysninger om returretten findes i vores alm. forretningsbetingelser.
  • Artikler bedes sendes retur med PostNord. Se mere under "returnering med posten".
  • OBS: såfremt du i sin tid betalte dit køb via forudbetaling, så kontakt venligst vores kundeservice på mail service@tchibo.dk eller på telefon 80253078, for at få dine penge retur. Grundet vores retningslinjer inden for datasikkerhed har vi ikke adgang til dine bankoplysninger.

  • For at sende en artikel retur skal du kontakte vores kundeservice og spørge om at få tilsendt et returlabel.
  • Du vil kort tid derefter modtage et returlabel pr. e-mail.
  • Print returlabel og klæb på pakken. Send helst artiklen retur i den originale indpakning.
  • Udfyld og vedlæg venligst returseddel i pakken. Husk at angive årsag til returnering på retursedlen så vi kan forbedre vores service og tilbud.
  • Send pakken retur med PostNord.
  • Opbevar kvitteringen fra posthuset ved eventuelle spørgsmål.
  • Når artiklen er ankommet hos os, modtager du en bekræftelse pr. e-mail om at vi har modtaget din returnering. Dog kun, hvis du har angivet en e-mailadresse ved bestillingen.
  • Pengene kommer retur på samme måde som betalingsmåden.
  • Vedlæg venligst ingen nye eller efterbestillinger ved returpakken. Bestil den ønskede artikel i Tchibo onlineshoppen.
  • Kontakt vores kundeservice og spørg om at få tilsendt et returlabel.
  • Du vil kort tid derefter modtage et returlabel pr. e-mail som du kan printe ud og klæbe på pakken.
  • Du kan også sende dine produkter til følgende adresse:

    Retoure
    Tchibo Kundenservice
    28179 Bremen
    Tyskland
  • Kontakt vores kundeservice og informer om den forbyttede vare, så vi kan eftersende den rigtige vare til dig.
  • Artikler, der ikke er bestilt, bedes sendes retur med PostNord.
  • Vedlæg retursedlen, og angiv den forbyttede vare herpå.
  • Få vores kundeservice til at sende et returlabel til dig.
  • Når artiklen er ankommet hos os, modtager du en bekræftelse på modtagelsen per e-mail, hvis du har angivet en e-mailadresse ved bestillingen. Leverede artikler, du ikke har bestilt, angives her med 0,00 DKK.
  • Vi erstatter prisen på den manglende artikel via den valgte betalingsmåde.
  • Skal speditionsvarer returneres, bedes du også henvende dig til vores kundeservice.
  • Kan artiklen ikke afleveres personligt, opbevares pakken i 14 dage på posthuset, hvor du kan hente den. Derefter returneres pakken til Tchibo.
  • Pengene kommer retur på samme måde som betalingsmåden.
Købsaftalen kan fortrydes inden for 30 dage efter modtagelse af varen ved onlinekøb, at varen returneres fragtfrit inden for fristens udløb, hvorefter købsbeløbet refunderes. For mere information om fortrydelsesretten henvises til vores alm. forretningsbetingelser. Efter udløbet af fortrydelsesfristen gælder reklamationsretten naturligvis fortsat i tilfælde af, at en vare skulle vise sig at være mangelfuld eller defekt.
Standardfortrydelsesblanket
Skader pga. ukorrekt anvendelse eller mangelfuld indpakning