×
Tchibo bruger cookies for at kunne give dig den bedst mulige shoppingoplevelse. Når du besøger vores website, accepterer du brugen af cookies. Få mere at vide
Luk

Reklamation/reparation af en artikel

Du finder hjælp ved tekniske forstyrrelser i betjeningsvejledningen (hvis den foreligger).
Betjeningsvejledningen

Er varen defekt eller beskadiget?

Kontakt vores kundeservice for at få en hurtig hjælp:

Telefon: 80 25 30 78 (man-fre fra kl. 8.00-18.00)
På telefon: Nævn kundenummeret (hvis du har et).

E-Mail: service@tchibo.dk
Per e-mail send følgende informationer til service@tchibo.dk:
-Kundenummer (hvis du har et)
-Kort beskrivelse af reklamationen
-Fotos af skaderne (hvis muligt)
Vi undersøger gerne følgende muligheder inden for garantiens rammer:
  • Tilbagelevering
  • Ombytning
  • Fastgør løse dele
  • Pak artiklen ordentlig ind til en transport
  • Udskriv returetiketten
  • Sæt returetiketten på pakken og send den til Tchibo med DHL/med posten
  • OBS: såfremt du i sin tid betalte dit køb via forudbetaling, så kontakt venligst vores kundeservice på mail service@tchibo.dk eller på telefon 80253078, for at få dine penge retur. Grundet vores retningslinjer inden for datasikkerhed har vi ikke adgang til dine bankoplysninger.
Du modtager et link med bekræftelsen, hvormed du kan generere en returetiket, der kan udskrives. Klik på linket, og bekræft den allerede udfyldte formular. Derefter kan du udskrive etiketten direkte. Har du problemer med etiketten, bedes du henvende dig til vores kundeservice.
  • Garantitiden er anført i betjeningsvejledningen eller fabrikantens følgesedler.
  • Undtagen skader, som hidrører ukorrekt håndtering.
  • Lovens bestemmelser gælder ved mangler i varen, der opstår i løbet af den lovpligtige garantiperiode på 2 år fra købet.