×
Tchibo bruger cookies for at kunne give dig den bedst mulige shoppingoplevelse. Når du besøger vores website, accepterer du brugen af cookies. Få mere at vide
Luk

Omkostninger ved forsendelse

  • Gratis forsendelse ved bestillinger over 399 DKK.
  • 49 DKK fast forsendelsesbeløb ved bestillinger på under 399 DKK
  • Opdeles din bestilling af logistiske årsager i flere leveringer, opstår der naturligvis ikke ekstra omkostninger til forsendelsen af de resterende leveringer.
  • Forsendelsesgebyr er 49 DKK til postbutik, pakkeshop eller pakkeboks og 69 DKK for levering til hjemmet.
Yderligere informationer om omkostninger til forsendelse ved returneringer findes under Returnering/ombytning.

Levering til ønsket adresse

Levering til ønsket adresse

Levering til faktura-adresse
  • Faktura-adressen overtages automatisk som leveringsadresse under en online bestilling i bestillingstrinnet ”leveringsadresse”.
  • Dine oplysninger om leveringsadressen ses af bestillingens bekræftelse, som du modtager per e-mail, når din bestilling er modtaget.
  • Følgeseddel og faktura er vedhæftet.
  • Så snart de bestilte artikler forlader vores lager, modtager du en leveringsbekræftelse per e-mail (hvis du har angivet en e-mailadresse ved bestillingen) med informationer om forsendelsesstatussen samt en faktura i PDF-format.
Levering til en afvigende adresse
  • Du kan oplyse os om en anden leveringsadresse under trinnet ”leveringsadresse”.
  • Faktura- og leveringsadresse skal være i det samme land.
  • Dine oplysninger om leveringsadressen ses af bestillingens bekræftelse, som du modtager per e-mail, når din online bestilling er modtaget.
  • Så snart de bestilte artikler forlader vores lager, modtager du en leveringsbekræftelse per e-mail (hvis du har angivet en e-mailadresse ved bestillingen) med informationer om forsendelsesstatussen samt en faktura i PDF-format.
  • Har du ikke angivet en e-mailadresse, modtager du fakturaen per post på den anførte adresse.
  • Kan vi ikke længere levere en artikel, modtager du en e-mail herom, hvis du har angivet en e-mailadresse ved bestillingen.
  • Kan postbuddet ikke levere pakken, finder du en besked herom i din postkasse.
  • DHL prøver at levere pakken personligt til dig. Kan det ikke lade sig gøre afleveres pakken på posthuset, hvor du kan hente den inden for 14 dage.
  • Du kan også få informationer om forsendelsen med forsendelsesstatussen (ses i Mit Tchibo).

Pakkeboks/pakkeshop

  • I produktbeskrivelsen kan du under ”Bestilling & levering” se, om produktet både kan leveres til en pakkeboks og en pakkeshop.
  • Pakken kan hentes i pakkeboksen døgnet rundt og indenfor pakkeshoppens åbningstid.
  • Kun produkter med en vægt på maks. 20 kg kan leveres til pakkebokse og pakkeshops.
  • (Bestillinger uden login kan også leveres til pakkebokse.)
  • Din pakke opbevares i 14 dage.
  • I pakkeshoppen udleveres pakken kun mod fremvisning af gyldig legitimation.
Den valgte pakkeboks/pakkeshop er anført i bekræftelsen, som du modtager pr. e-mail efter afgivelse af ordren online. Så snart de bestilte produkter forlader vores lager, modtager du en bekræftelse pr. e-mail med oplysninger til sporing af pakken. Sendes pakken til en pakkeboks, modtager du ligeledes enten en sms eller en e-mail fra pakkedistributøren.
  • Returneringsproceduren ændres ikke ved levering til en pakkeboks.
  • Pakker, der ikke hentes indenfor fristen og derfor sendes retur til Tchibo, registreres automatisk som returneret, og fakturabeløbet tilbagebetales afhængigt af den anvendte betalingsmetode.

Leveringstidspunkt/forsendelsesstatus

  • Leveringstid 3 til 5 arbejdsdage fra forsendelsen af artiklen fra den aktuelle eller tidligere temaverdener (for nogle artikler kan leveringstiden undtagelsesvis være længere)
  • Ordrens nøjagtige leveringstid vises i indkøbskurven ved en online bestilling (f.eks. 22.01.2019 - 26.01.2019).
  • Leveringstidspunktet ses en gang til i bekræftelsen (e-mail). Dog kun hvis du har angivet en e-mailadresse ved bestillingen.
  • Sammen med leveringsbekræftelsen modtager du med en e-mail oplysninger om forsendelsesstatussen og eventuelt også information, hvis artiklen leveres på et senere tidspunkt.
  • Forsendelsesstatus Leveringens aktuelle forsendelsesstatus findes i din onlinekonto under Mit Tchibo eller via vores.
  • Vi afsender generelt bestillingen, så snart alle artikler er på lager.
  • Skal en levering opdeles, kan de enkelte pakker have forskellige leveringstidspunkter.
  • Informationer om leveringstider findes i bekræftelsen, som du modtager per e-mail, hvis du har angivet en e-mailadresse ved bestillingen.