Tchibo bruger cookies for at kunne give dig den bedst mulige shoppingoplevelse. Når du besøger vores website, accepterer du brugen af cookies. Få mere at vide
Luk

Blikfang

Fortryllende smykker og ure til enhver anledning

Vores favoritter fra kollektionen

Fortryllende materialer

Det lille smykkeleksikon

Schmuck aus 925er Silber

925 sølv

925 sølv består 925 dele sølv pr. 1.000 dele ren sølv. Via forædlingen med rhodium er det bekskyttet mod anløbning og bevarer sin glans.
Schmuckdiamant

Diamant

En diamants kvalitet udledes af dens vægt (karat), slibning, renhed og farve. De forarbejdede diamanter i vores smykker har tydelige indlejringer og skinner i henholdvis hvid og let tonet hvid.
Schmuck mit Swarovski® Kristallen

Swarovski®-krystaller

Swarovski®-krystaller fortryller med deres perfekte slibning. Den individuelle sammensætning og samspillet med lyset sørger for, at de halvgennemsigtige kunstværker altid stråler fascinerende på nye måder.
Schmuck mit Süßwasser-Zuchtperlen

Kulturperler fra ferskvand

De fortryller med deres fine skær – udtryk for deres høje kvalitet, som opstår i perleøstersens indre via utallige papirtynde lag perlemor.
Schmuck mit Echtgold

Guld

Guld hører til blandt de mest værdifulde ædelmetaller. Jo højere andelen af finguld er, desto højere er guldets værdi og kvalitet. Gult, rosé- eller hvidt guld opstår via en tilsvarende andel af sølv, kobber eller palladium.
Schmuck mit Muschelkernperlen

Imiterede perler

Imiterede perler bliver fremstillet af den fint malede perlemor fra østersene. Deres glatte og perfekt runde overflade udstråler en fascinerende glans.

Solitær

En solitær er en enkelt indfattet sten. Begrebet stammer fra det franske ord "solitaire", der betyder "alene", og betegner både diamanter samt zirkoner og andre sten.
Schmuck mit Zirkonia

Zirkon

Zirkon er den smukkeste af alle syntetiske sten. Dens brillans overgås kun af dens naturlige forbillede, diamanten.
Endelig jul

Glamourøs juleaften

Der findes ikke noget skønnere end at give den individuelle stil et særligt udtryk – og funkle flot til fest. Vores smykkekollektion sørger for flotte og stilfulde detaljer, der fortryller både damer og herrer. Så bliver julen lige lidt mere glamourøs.

Glitter møder glamour

Enestående og alsidige Swarovski®-krystaller

Desværre udsolgt
  • Creoler
129DKK

Desværre udsolgt
  • Armbånd
169DKK

Festligt og funklende

Krystaller fra Swarovski®-kollektionen Crystal Rocks

Ny glans hver dag

Swarovski®-smykker i diskrete farver

Moderne klassikere

Armbåndsure til hende og ham

Gyldne højdepunkter

FAIR OVER FOR MENNESKER OG NATUR: DET ER VORES ANSVAR

Vi har et ansvar over for den verden, som vi lever i hver dag. Derfor engagerer vi os hos Tchibo for, at vores produkter bliver fremstillet bæredygtigt. Det handler for os om at passe på naturen og om respektfuld omgang med de mennesker, som vi samarbejder med. Vi vil give vores kunder mulighed for at købe "værdifulde" produkter, som udmærker sig ved kvalitet, pris og social samt økologisk fairness. Vi ved, at der ligger et stort stykke arbejde foran os. Vi arbejder på at opnå mere. Hver dag. Læs mere på tchibo.dk/baeredygtighed.
SKÅNSON FOR MENNESKE OG MILJØ
Læder er et robust materiale af særlig høj kvalitet. Derfor kan du have glæde af dit produkt i lang tid. Derudover er vores læderprodukter garvet uden brug af krom. For det første undgås belastningen af miljøet pga. krom og for det andet udelukkes sundhedsrisiciene ved dette stof for menneskene i produktionslandene og også for dig.